Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Connect with us

O que está procurando?

Yeah! +POPline

Capa da Billboard, Azealia Banks critica a reportagem da revista no Twitter

AZEALIA BILLBOARD

Azealia Banks não para. Mesmo. Ela é a nova capa da revista Billboard, mas está criticando a publicação no Twitter. A rapper desaprova o enfoque que os editores deram para sua entrevista, destacando temas como sexo e suas brigas com outros artistas (que são a manchete de capa). “Eu disse tantas coisas interessantes durante a entrevista. Eu seriamente vou começar a levar um gravador para as entrevistas”, declarou.

>> Veja as fotos da Azealia para a Billboard!

A rapper acredita que só com sua própria gravação as pessoas poderiam ouvir tudo que ela diz, em vez de ter uma leitura parcial dos fatos. “Essa revista [Billboard] só quer que eu seja alguma coisa sexual… Quando é tudo muito mais profundo… Sexo é tipo a coisa MENOS importante sobre o que falei”, reclamou.

A capa da revista destaca justamente sua falta de filtro: quando Azealia abre a boca, todo mundo sabe que vem bomba. Inclusive, não é a primeira vez que ela usa as redes sociais para atacar a Billboard.

Destaques