Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Connect with us

O que está procurando?

Yeah! +POPline

“21” da Adele salta 35 posições na parada de álbuns da Billboard

O burburinho do álbum novo da Adele fez as pessoas comprarem e ouvirem de novo “21”, o fenômeno de vendas que ela lançou em 2011. Na nova atualização da Billboard 200, a parada americana, o disco saltou 35 degraus de uma vez, saindo do 114º para o 79º lugar. Ele já está no ranking, sem sair, há 244 semanas.

c7386d6d4903000f3178af1e957bcaa9

Com o salto, “21” está na frente de Tove Lo (105º), Florence + the Machine (121º), Ariana Grande (122º), One Direction (124º), Jess Glynne (127º), Mumford & Sons (136º) e Beyoncé (152º) – todos com lançamentos mais recentes do que Adele. E o retorno das boas vendas não é exclusividade do mercado americano. Quando Adele botou o “25” em pré-venda, o “21” entrou no Top 10 do iTunes novamente em mais de 30 países.

Aclamado com sete Grammys, o álbum emplacou os hits “Rolling in the Deep” e “Someone Like You”. Mais de 30 milhões de cópias foram vendidas mundialmente, sendo 11 milhões só nos Estados Unidos e 4,7 milhões só no Reino Unido, onde é considerado o mais vendido do milênio.

Destaques